Witamy na stronie pomocy FAQ. Umieściliśmy w tym miejscu odpowiedzi na najważniejsze pytania zadawane przez naszych Klientów a jeżeli masz jeszcze dodatkowe pytania napisz do nas wysyłając email (sklep'małpa'najlpeszeferomony.pl) lub dzwoniąc na numer telefonu: + 48 726 46 77 22.
Zamówienia w sklepie Najlepszeferomony.pl możesz składać poprzez sklep internetowy, jak również telefonicznie, wysłać email lub sms. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy, możesz kupować o dowolnej porze i w dowolnym dniu tygodnia, 24 godziny na dobę. Bez ograniczeń możesz również składać zamówienia sms lub email natomiast zamówienia telefoniczne można składać w godzinach od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, dzwoniąc pod nr tel. 726 46 77 22. W przypadku złożenia zamówienia smsem, emailem (sklep'małpa'najlepszeferomony.pl) w treści prosimy podać informacje umożliwiające nam realizację zamówienia czyli nazwę lub kod produktu, imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail oraz formę dostawy i formę płatności.
Nie, aby dokonać zakupów w sklepie Najlepszeferomony.pl nie musisz zakładać konta. Wystarczy, że podczas zakupów wybierzesz opcję “Szybkie zakupy (bez zakładania konta)”. Warto jednak poświęcić minimalnie więcej czasu i założyć konto w naszym sklepie. Zarejestrowani użytkownicy posiadają historię swoich zakupów, mogą śledzić postęp realizacji zamówień i nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. Ponadto zarejestrowani użytkownicy mają możliwość otrzymywania rabatów i kuponów promocyjnych. Jeżeli chcesz założyć konto kliknij TUTAJ.
Za zakupy w sklepie Najlepszeferomony.pl możesz zapłacić na 3 sposoby: tradycyjnym przelewem bankowym, poprzez szybkie płatności elektroniczne Przelewy24 lub PayPal oraz przy odbiorze zamówienia. Wybierając opcję PayPal możesz ponadto zapłacić kartą kredytową lub płatniczą. W przypadku płatności przelewem prosimy o dokonanie płatności na rachunek bankowy nr 41 1140 2004 0000 3602 7478 4714 (mBank) oraz podanie danych odbiorcy przelewu: DANCO ul. Leśna 19d 43-300 Bielsko-Biała (czyli właściciela marki Najlepszeferomony.pl) a w tytule przelewu wpisać numer zamówienia. W przypadku płatności elektronicznych Przelewy24 lub PayPal płatność na naszym koncie zaksięgowana jest automatycznie, dzięki czemu niezwłocznie możemy przejść do realizacji zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy niezwłocznie po otrzymaniu płatności lub w przypadku opcji Płatność przy odbiorze zaraz po otrzymaniu zamówienia. Zamówienia realizujemy według kolejności wpłynięcia. Większość produktów posiadamy na stanie dlatego w 90% przypadków zamówienia wysyłamy w 24-48 godzin. Czas ten liczony jest w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz świąt).
Nie. Nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Nikt nie jest w stanie zorientować się co jest w środku przesyłki.
Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, szary karton, dodatkowo owinięty czarną folią stretch. Dostawca (listonosz, kurier) nie zna zawartości paczki. Na paczce nie widnieje logo ani żadne dane sklepu. Gwarantujemy 100% dyskrecji.
Tak. Każda z form dostawy oferowanych przez nas posiada możliwość śledzenia paczek.
Tak. Istnieje możliwość dostawy paczki w sobotę kurierem DPD. Zamówienie musi zostać złożone i opłacone najpóźniej w piątek do godz. 10.00. Koszt dostawy w sobotę to 30,00 zł które są doliczane do standardowej ceny przesyłki kurierskiej. Jeśli chcesz wybrać dostawę kurierem w sobotę poinformuj nas o tym pod nr. tel. 726 46 77 22 lub wyślij wiadomość email na adres sklep'małpa'najlepszeferomony.pl
Tak, oferowane przez nas produkty są w 100% oryginalne. Każdy produkt znajduje się w oryginalnym zapieczętowanym opakowaniu dostarczanym przez producenta. Dodatkowo produkty są przez nas oplombowane abyś mógł mieć pewność że nikt przed Tobą ich nie otwierał.
Tak. Nasza strona jest zabezpieczona i szyfrowana certyfikatem SSL, dokonywanie zakupów jak i przekazywanie nam danych jest bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Tak. Wysyłamy przesyłki poza Polskę, do krajów UE za pomocą firmy kurierskiej DHL. Czas dostawy, w zależności od kraju to 3-7 dni roboczych.
Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli jesteś zainteresowany produktem którego nie mamy w sklepie poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy (znajdziesz go TUTAJ ZNAJDZIESZ FORMULARZ KONTAKTOWY) lub mailowo na sklep'małpa'najlepszeferomony.pl albo dzwoniąc pod nr. tel. 726 46 77 22. Sprawdzimy czy jest możliwość jego sprowadzenia.
Kupując w sklepie Najlepszeferomony.pl masz pewność, że zakupiony u nas towar będziesz mógł zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że zgłosisz nam taki zamiar w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zapraszamy do działu Reklamacje i zwroty, w którym znajdziesz wszystkie informacje pozwalające Ci szybko i wygodnie dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.